Обратно към информацията за хотела

2015
Много добър 7,7
Въз основа на 565 отзива

Последни коментари от клиенти

Изберете тип турист
Много добър



от 565 отзива
  • Състояние/Чистота на хотела 7,6
  • Удобства 6,9
  • Местоположение 8,3
  • Комфорт/Стандарт на стаята 7,8
  • Работа на персонала 7,7
  • Съотношение цена-качество 7,7
  • Храна/Хранене 6,9
Сортиране по

Uzzielyn D. от Филипини
Семейство с малки деца
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
train your receptionists what CS is
just surprised why breakfast is not included. but the place is nice and cozy. one awful experience though with their receptionists. hope they will train them what a good customer service means
Оценявани 04 август 2016

Harendran S. от Сингапур
Пътуващ по бизнес
Отседнахме 2 вечер/и в юни 2016 г.
Nice Hotel
Nice Hotel with friendly staff
Оценявани 03 август 2016

ruskin M. от Канада
Двойка
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
Money-grabbing tactics
Get this: if you want a second room key (which is a card), you need to put down a 200 peso deposit, in case you don't return the second card. But they issue a white paper receipt, which you ALSO need to return to claim your 200 peso deposit. Give me a break!!!! So, if you return the key, which is what the deposit is for, but lose the receipt, which is worthless, you lose your deposit. This is wrong on so many levels. First of all, the keys are essentially disposable and no American hotel would ever charge you a deposit for a second key, they'd just give you as many keys as you need, and if you lose one, so what? Plus, to have a system so the receipt is required to claim your stupid deposit on a valueless key, is obviously set up to double their chances of keeping the deposit. In other words, it's an unethical money grab. I suggest everybody who stays there refuse to pay the deposit and demand to speak to the manager to voice their complaints.
Оценявани 26 юли 2016

Marcus C. от Нова Зеландия
Самостоятелно пътуващ
Отседнахме една вечер в септември 2015 г.
Close to town, pool is an oversized bath
Old and rundown, needs a make over, comfortable bed, good bathroom, clean towels, but overpriced for what you get. No breakfast included, food average.staff ok, pool was a big letdown. And gym was a pile of old rusty machines that don't work...a joke
Оценявани 23 юли 2016

archie A. от Филипини
Двойка
Отседнахме 2 вечер/и в юли 2016 г.
Vacation
See you next year pinnacle
Оценявани 21 юли 2016

CHEE P. от Сингапур
Пътуващ по бизнес
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
I will be back to stay in this hotel again as this hotel was in a good location
Next to the hotel there is a restaurant selling chicken bbq was very delicious
Оценявани 17 юли 2016

Arvin F. от Филипини
Семейство с малки деца
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
Dress honorably or else u will be called the last
Everything was fine about this hotel but you need to dress like an honorable person to be noticed by their staff. We were in line waiting to be called to check in but they called the guy who came after us because that guy is wearing a barong dress unlike us who only wears jeans and shirts.
Оценявани 06 юли 2016

Ariane N. от Филипини
Двойка
Отседнахме една вечер в март 2016 г.
Good location
Close to shopping malls. Very good buffet breakfast.
Оценявани 05 юли 2016

Inocencia M. от Канада
Семейство с големи деца
Отседнахме 2 вечер/и в юни 2016 г.
awesome
Continue your excellent service
Оценявани 01 юли 2016

edsel G. от Филипини
Пътуващ по бизнес
Отседнахме 2 вечер/и в юни 2016 г.
room conditiom
Improve lighting for business paper works. Provide bidet at the cr. Recheck hot and cold shower condition
Оценявани 26 юни 2016