Обратно към информацията за хотела

Последни коментари от клиенти

Изберете тип турист
Отличен



от 731 отзива
  • Състояние/Чистота на хотела 9,1
  • Удобства 8,2
  • Местоположение 8,5
  • Комфорт/Стандарт на стаята 8,7
  • Работа на персонала 8,8
  • Съотношение цена-качество 8,0
  • Храна/Хранене 8,1

lisa C. от САЩ
Семейство с малки деца
Отседнахме 3 вечер/и в юни 2016 г.
World Class
Restaurants were world class. Service was excellent even though we had to tell a manager to clean our room properly. The maids did a half effort job. Otherwise, everything was just perfect.
Оценявани 26 юни 2016

bin L. от Китай
Самостоятелно пътуващ
Отседнахме 2 вечер/и в юни 2016 г.
solo travelers
solo travelers
Оценявани 25 юни 2016

jung C. от Южна Корея
Пътуващ по бизнес
Отседнахме 2 вечер/и в юни 2016 г.
Not Bad
It was a good time to do my job at Macao. The overall condition was a good, however, staffs was too slow to handle things
Оценявани 24 юни 2016

CLARE P. от Великобритания
Двойка
Отседнахме 3 вечер/и в май 2016 г.
Amazing place!
Wonderful hotel withfriendly & helpful staff. Extremely clean, good value for money and the pool is amazing!
Оценявани 02 юни 2016

Wing C. от Хонконг
Двойка
Отседнахме една вечер в май 2016 г.
Friendly staff
Friendly, helpful, excellent service, definitely will go back.
Оценявани 29 май 2016

JESSICA C. от Сингапур
Самостоятелно пътуващ
Отседнахме 3 вечер/и в май 2016 г.
Excellent service and clean hotel
Staff were very friendly and helpful (especially those at the concierge and reception desk). They were able to communicate in fluent English and the hotel is conveniently located. Would definitely recommend the hotel.
Оценявани 25 май 2016

Aurelia N. от Франция
Група
Отседнахме една вечер в април 2016 г.
Disapointed ! Not a 5 stars hotel standards
I booked one night with 3 breakfasts at MGM Macau to surprise my friends. First thing that bothered me, in our absence the staff entered in our room to "clean" even if we didn't ask for it.. Then we had to take the ferry the next morning at 7AM in order to catch a flight in HK for the Philippines and we wanted to enjoy the great breakfast that we paid before the departure and a long travel day but what a surprise to learn that the breakfast starts at 7AM in a 5 stars hotel and not around 6AM like the other ones.. The hotel wasn't flexible about the fact to exceptionnally have the breakfast in our room before 7AM, they wanted us to pay for 3 new breakfasts room service and last they didn't want to reimburse us about the money we paid for the breakfast that we can't have.. I picked this hotel, for a 5 stars hotel experience for my friends it was their first time but they felt disapointed.. I took the package on agoda with the breakfast in purpose because I knew that we will have a very long day travelling.. I did many 5 stars hotel and they always try their best to fit your need but at MGM Macau they don't care about us. Still wanted to have my money back about the breakfast..
Оценявани 12 май 2016

Chingshyan Y. от Тайван
Пътуващ по бизнес
Отседнахме 2 вечер/и в април 2016 г.
Good
Good
Оценявани 25 април 2016

Chingshyan Y. от Тайван
Пътуващ по бизнес
Отседнахме една вечер в април 2016 г.
Good
Good
Оценявани 24 април 2016

chawalit R. от Тайланд
Семейство с малки деца
Отседнахме една вечер в април 2016 г.
Luxury place but service could be improved
Only staffs at reception are great, luxury bath room amenities( Molton brown), breakfast is just average
Оценявани 18 април 2016