Последни коментари от клиенти

Изберете тип турист
Добър



от 761 отзива
  • Състояние/Чистота на хотела 7,3
  • Удобства 7,2
  • Местоположение 7,7
  • Комфорт/Стандарт на стаята 7,5
  • Услуги 7,4
  • Съотношение цена-качество 7,3
  • Храна/Хранене 7,2
Сортиране по

Johan от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
Good Hotel
Recommended Hotel
Оценявани 01 септември 2016

Johan от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Супериорна стая
Отседнахме 3 вечер/и в юли 2016 г.
Good Hotel
Hotel is old already, need renovation.
Оценявани 01 септември 2016

Rut от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
good
good location
Оценявани 18 август 2016

Mohd от Малайзия
Пътуващ по бизнес
Двойна стая Делукс
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
Good
Good hotel with great location
Оценявани 15 август 2016

MOHD от Малайзия
Пътуващ по бизнес
Стая Екзекютив
Отседнахме 5 вечер/и в август 2016 г.
Everything just fine and satisfied
Good and satisfied
Оценявани 15 август 2016

Gary от САЩ
Двойка
Супериорна двойна стая
Отседнахме 2 вечер/и в август 2016 г.
Review
Excellent
Оценявани 09 август 2016

Debby от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
Feel good
Nice hotel, very recommended..
Оценявани 29 юли 2016

Daeyoung от Южна Корея
Пътуващ по бизнес
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
dissatisfaction
disappoint
Оценявани 29 юли 2016

John от Сингапур
Пътуващ по бизнес
Отседнахме 2 вечер/и в юли 2016 г.
decent
decent place and value for money
Оценявани 28 юли 2016

Yoel от Индонезия
Семейство с големи деца
Отседнахме 2 вечер/и в юли 2016 г.
STAFF WERE OBNOXIOUS AND ARROGANT
I booked on a three-bedroom suite residence which is very spacious. The check in was smooth sailing. Once i found that there was only 4 bath towels (when there were 6 of us) i made a call to Housekeeping and requested 2 more to be sent to our room. The atendant who answered our call,said that it would be sent to our room with rude and harsh tone of voice (implying that she was not in the mood for the job). i was rather taken aback with her attitude. Breakfast offering were such a low standard. It's best to just have toast and egg. The rest were just for display. The F&B staff were rude! No greetings whatsoever, no coffee and tea oferred. I had to take my own cup and pouring coffee/tea myself. (The staff was beside me and said nothing or offered any help at all) I told her that the oatmeal porridge was somewhat spoilt and turned sour, she literally just kept quiet and arrogantly walk away without appoligizing and (trying to) rectifying the problem! After that incident, She cleared my soiled plates without even saying anything (giving that "i dont give a damn" look on her face) Bottom line -- (most of) The staff in Somerset Residence Surabaya are the cancer of this establishment. Moreover, in the hotel industry which is growing rapidly, this hotel will be left behind by newer hotels with great products and services. Especially when this hotel is already old and outdated!
Оценявани 26 юли 2016


1

2

3

1234

Настанете се тук и изберете предпочитаната от вас програма: