Много добър 7,5
Въз основа на 2714 отзива

Последни коментари от клиенти

Изберете тип турист
Много добър



от 2714 отзива
  • Състояние/Чистота на хотела 7,5
  • Удобства 6,8
  • Местоположение 7,7
  • Комфорт/Стандарт на стаята 7,5
  • Работа на персонала 7,5
  • Съотношение цена-качество 7,8
  • Храна/Хранене 6,9
Сортиране по

Sunarto от Индонезия
Самостоятелно пътуващ
Супериорна двойна стая със спалня или 2 единични легла
Отседнахме 3 вечер/и в септември 2016 г.
Great Stay at Swiss Bel Inn Medan
Very happy to spend 2 nights at this hotel. It is located at the center of the food paradise area in Medan. The hotel is clean and the staff is friendly. Simply a great stay for the value it offers!
Оценявани 20 септември 2016

Low от Малайзия
Семейство с големи деца
Супериорна стая
Отседнахме 3 вечер/и в септември 2016 г.
Great and helpful staff
Everything is okay. Breakfast is wonderful.
Оценявани 19 септември 2016

Eng от Сингапур
Самостоятелно пътуващ
Супериорна стая
Отседнахме 4 вечер/и в септември 2016 г.
Simple and Good
I stayed at Swiss-Belinn Medan several times. It is to me the best valued hotel in all of Medan. The location and staff's friendliness and efficiency are excellent. The rooms are clean though jaded. Time is catching up with the hotels. Towels are old and flaring on the edges. Breakfast is average but the staff is excellent. Overall, I will still stay in this hotel for it's simple and good.
Оценявани 15 септември 2016

zeny от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Супериорна стая
Отседнахме 3 вечер/и в септември 2016 г.
good
i stayed for business trip, the hotel location is close to city center such merdeka walk and a train station which had shuttle train to kualanamu airport. i kinda disappointed when asking for take away breakfast because have an early schedule, such a small portion. it is better to at the restaurant.
Оценявани 09 септември 2016

Felix от Индонезия
Двойка
Супериорна стая
Отседнахме 2 вечер/и в август 2016 г.
Good Stay
clean, comfort, nice service
Оценявани 09 септември 2016

MOHD от Малайзия
Самостоятелно пътуващ
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
very good
Оценявани 02 септември 2016

Nurulhuda от Малайзия
Пътуващ по бизнес
Супериорна двойна стая със спалня или 2 единични легла
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
good hotel
Good and clean hotel, good food
Оценявани 01 септември 2016

Nurulhuda от Малайзия
Пътуващ по бизнес
Супериорна двойна стая със спалня или 2 единични легла
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
Good and clean room
Good hotel, clean, helpful staff
Оценявани 01 септември 2016

Wan от Малайзия
Двойка
Супериорна двойна стая със спалня или 2 единични легла
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
not coming back.. Ever!
breakfast spread was amazing. staff were helpful. the only thing that i hate about this hotel is the room floor! is it so dirty! i could smell pee inside the room the moment i step in. lodge a complaint to the room service. ask them to mop the floor. but still i could smell urine in the room and bathroom. i wipe the floor with some wet tissue and it turn so black and im able to finish whole packet of wet tissue to wipe the stinky floor but still the urine smell could not be eliminate. the floor was soooo dirty.. i cant even let my feet touch the floor. i need to were slipper all the time.
Оценявани 30 август 2016

Afriadi от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в август 2016 г.
Bad maintained
Stay for one night, room is large enough, food taste awful and location is hard to find. For muslim traveler is not recommended due to halal food is not easy to find by walk.
Оценявани 28 август 2016


1

2

3

1234

Настанете се тук и изберете предпочитаната от вас програма: