Последни коментари от клиенти

Изберете тип турист
Добър



от 885 отзива
  • Състояние/Чистота на хотела 7,8
  • Удобства 6,6
  • Местоположение 7,7
  • Комфорт/Стандарт на стаята 7,6
  • Услуги 7,2
  • Съотношение цена-качество 7,5
  • Храна/Хранене 6,5
Сортиране по

shaderon от Малайзия
Самостоятелно пътуващ
Делукс
Отседнахме 2 вечер/и в август 2016 г.
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Оценявани 08 август 2016

Martini от Индонезия
Пътуващ по бизнес
Делукс
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
OK
OK
Оценявани 28 юли 2016

Justin от Малайзия
Пътуващ по бизнес
Супериорна стая
Отседнахме 2 вечер/и в юли 2016 г.
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Оценявани 26 юли 2016

Adam от Индонезия
Семейство с малки деца
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
Nice hotel
thank u
Оценявани 20 юли 2016

Adam от Индонезия
Семейство с малки деца
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
nice hotel
thank u
Оценявани 20 юли 2016

Johndry от Индонезия
Група
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в юли 2016 г.
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Оценявани 14 юли 2016

Sisilyana от Индонезия
Група
Супериорна стая
Отседнахме 2 вечер/и в юли 2016 г.
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Оценявани 12 юли 2016

Ferdiyan от Индонезия
Семейство с големи деца
Супериорна стая
Отседнахме 4 вечер/и в юни 2016 г.
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Оценявани 05 юли 2016

Martini от Индонезия
Самостоятелно пътуващ
Супериорна стая
Отседнахме една вечер в юни 2016 г.
good
good
Оценявани 28 юни 2016

dr от Индонезия
Семейство с малки деца
Делукс
Отседнахме една вечер в юни 2016 г.
A comfy stay at this hotel
Such a great location close to railink airport train
Оценявани 27 юни 2016


1

2

3

1234

Настанете се тук и изберете предпочитаната от вас програма: